לוגו רילוק

טיפול בנשירת שיער לגברים

בעשור האחרון, יותר ויותר גברים ישראלים מבקשים לעבור טיפול בנשירת שיער לגברים, ובצדק. תופעת ההתקרחות הינה בעיה עולמית, אשר מטרידה את מנוחתם של גברים רבים. כידוע, שיער דליל מעניק מראה מבוגר יותר, ואילו שיער צפוץ ומלא מעניק מראה צעיר יותר. בהתאם לכך, טיפול בנשירת שיער לגברים הפך להיות כה מבוקש ונפוץ. כמובן כי כאשר אתם מחפשים טיפול בנשירת שיער לגברים חשוב כי תבחרו חברה אמינה, מקצועית, אשר מתמחה בתחום זה, ויכולה להבטיח כי תקבלו את התוצאה הטובה ביותר. חברת RELOOK הינה חברה בעלת מוניטין רב, המתמחה בארגון יחידים וקבוצות לטיפולי השתלת שיער בחו״ל, במיטב המרפאות ובתי החולים, על ידי צוות רופאים מנוסים, מקצועים, מן השורה הראשונה. 

מדוע מתקיימת נשירת שיער?

  1. טיפול תרופתי: ישנן לא מעט תרופות כיום בשוק אשר אחת מתופעות הלוואי שלהן היא נשירת שיער, זאת בעקבות פגיעה ישירה בזקיקי שיער. בין תרופות אלה תוכלו למצוא תרופות לאקנה, דיכאון, לחץ דם, ועוד. 
  2. בלוטת התריס: מדובר על בלוטה חשובה במיוחד בגופנו, אשר אחראית על חילוף החומרים. תפקוד לקוי יכול להוביל לדילול ונשירה של שיער. 
  3. מתח: כאשר אנו נמצאים בתקופה לחוצה, מתקיימת האטה משעמותית בזרימת הדם, מה שעלול להוביל להתקרחות. כמובן כי קיים טיפול נגד נשירת שיער אשר יכול לעזור במקרים מסוג זה. 
  4. תזונה לקויה: פעמים רבות, תזונה שאינה מאוזנת ובריאה יכולה להוביל לשיער דליל ואף להתקרחות במקרים מסוימים. מדובר על תופעה מוכרת במיוחד כאשר מדובר על תזונה אשר לא כוללת פחמימות. 

כמובן כי לפני שבוחרים טיפול נגד נשירת שיער, יש להבין ולחקור מהו מקור ההתקרחות, כלומר, מה היא הסיבה. בשביל לעשות זאת, יש לפנות אך ורק לרופא מקצועי, אשר מתמחה בתחום, ויכול לבצע סדרה של בדיקות ואבחון מקיף ורחב. כאמור, הטיפול האפקטיבי ביותר לתופעת ההתקרחות הוא השתלת שיער. חברת RELOOK מתמחה בעולם האסתטיקה, וגאה לארגן מדי שנה עשרות קבוצות ויחידים לטיפולי השתלות שיער בחו״ל. כל טיפול נעשה במרפאה הטובה ביותר, על ידי רופא מומחה, בעל מוניטין וניסיון רב שנים, כך שהחברה מתחייבת בביטחון מלא לתוצאה הטובה, היעליה, והמהירה ביותר, ללא פשרות, ואף מעניקה מענה ושירות מלא לאחר הטיפול עצמו.

גלילה למעלה דילוג לתוכן