לוגו רילוק

גורמים לנשירת שיער

כל מי שסובל מנשירת שיער יודע לומר כי מדובר בסיטואציה לא נעימה, ואף מלחיצה. בהתאם לכך, חשוב להכיר גורמים לנשירת שיער, על מנת לנסות ולהבין מה הוא מקור הבעיה. נשירת שיער היא למעשה אינדיקציה למגוון רחב של מצבים רפואיים, אשר חשוב להכיר ולהיות מודע אליהם. במידה ואתם חווים נשירת שיער, חשוב כי תעשו שיעורי בית על גורמים לנשירת שיער, ואף תפנו לרופא המשפחה שלכם, או לרופא עור, אשר יוכל להסביר לכם מעט יותר על גורמים לנשירת שיער. חברת RELOOK מעניקה פתרון מקצועי, אפקטיבי ורחב לכל מי שסובל מבעיות של התקרחות ונשירת שיער, על ידי טיפול השתלת שיער וטיפולים אסתטיים נוספים. 

מדוע מתקיימת נשירת שיער

למעלה מחמישים אחוזים מהנשים לאחר לידה חוות נשירת שיער זאת בעקבות העובדה כי לידה לוקחת משאבים רבים מהגוף, ומעוררת לא מעט שינויים הורמונליים אשר מובילים לנשירת שיער. החדשות הטובות הן שהגוף יודע כיצד לשקם את עצמו ולחזור לתפקוד רגיל. אך במקרים אחרים, נשירת שיער הינה תופעה כרונית, אשר לא עוברת ללא טיפול ייחודי ומותאם אישית. אותם אנשים אשר לא מצליחים לטפל בבעיה, מבקשים לדעת מה גורם לנשירת שיער, ובצדק. בראש ובראשונה, חשוב לא לדחות את הנושא, ולפנות בהקדם לרופא אשר יכול לבצע מגוון בדיקות רלוונטיות, ולהציע לכם אלטרנטיבות שונות, ובעיקר להסביר לכם מה גורם לנשירת שיער באופן ספציפי. 

הכירו: שני גורמים מרכזיים לנשירת שיער

קיימים שני מצבים בהם נשירת שיער נפוצה במיוחד. אנמיה, ותזונה לא נכונה. ראשית, אנמיה הינו מצב בריאותי בו קיים מחסור בתאי דם אדומים, או מבילים אחרות, בחלבון המוגלבין. מצב זה מוביל לנשירת שיער דרמטית, זאת לצד תסמינים נוספים כגון עייפות ,חולשה, כאבי ראש, וכדומה. שנית, תזונה לא נכונה משפיעה באופן ישיר על השיער והקרקפת שלנו. שיער הינו סיב אשר מורכב מחלבון, לכן תזונה לא מאוזנת, ללא כמות מספקת של חלבונים, יכולה להוביל לתופעה של נשירת שיער. חברת RELOOK מציעה טיפולים אסתטיים, בדגש על השתלות שיער, תוך התחייבות לתוצאה הטובה ביותר. כמו כן, החברה דוגלת במתן יחס מקצועי, אמין, אישי ואדיב, מול כל לקוח, בהתאם למצבו, לצרכים ולדרישות הספצפיות שלו.

 

גלילה למעלה דילוג לתוכן