לוגו רילוק

פתרון לנשירת שיער

ניתן לראות כי יותר ויותר גברים ונשים כאחד, מבקשים למצוא פתרון לנשירת שיער. מדובר על תופעה אסתטית אשר מטרידה לא מעט אנשים בישראל, ואף בעולם כולו. לפי מחקרים אשר נעשו בתחום, אדם מאבד בין חמישים למאה שערות ביום. למעשה, למעלה משמונים אחוזים מהגברים סובלים מהתקרחות בשלב כזה או אחר בחייהם. כאשר אתם מחפשים פתרון לנשירת שיער חשוב כי תכירו בראש ובראשונה מה הם הגורמיים האפשריים לנשירת שיער:

  1. תורשה: נשירת שיער יכולה להיות בראש ובראשונה על רקע גנטי. אך לפני שמאשימים את הגנטיקה, חשוב לבצע בדיקות דם מקיפות, ולבקר אצל רופא מומחה, אשר יעזור לכם להבין את מקור הבעיה ולהתאים פתרון לנשירת שיער.
  2. עודף הורמונים: עודף בהורמונים גבריים יכולים להוביל לתופעה של נשירת שיער. 
  3. תזונה: דיאטה נוקשה מדי, או תזונה לא מאוזנת, יכולים להוביל לפגיעה קשה באיכות השיער, ואף לדילול ונשירה. 
  4. לחצים: מתח ולחץ מדלדלים את מאגרי הוויטמינים שלנו, מה שמוביל להפרעה באספקת הדם לשורש השיער. התוצאה? נשירה מסיבית והתקרחות. 
  5. תרופות שונות: קיים היצע לא קטן של תרופות אשר יכולות להוביל לנשירת שיער. 

כך או אחרת, כאשר אתם מחפשים נשירת שיער פתרונות, חשוב כי תפנו אך ורק לחברה אמינה ומקצועית. חברת RELOOK הינה חברה בעלת קשרים עם המרפאות הטובות ביותר בחו״ל אשר מתמחות בטיפולי השתלת שיער ברמה הגבוהה ביותר, ומעניקה נשירת שיער פתרונות לקהל לקוחות רחב. 

מה הן אפשרויות הטיפול לנשירת שיער 

בראש ובראשונה, חשוב לדעת כי טיפול בנשירה מתחלק לשתי אפשרויות מרכזיות. האחת, טיפול אלטרנטיבי, והשני טיפול קונבנציונאלי. כמובן שכל אפשרות מחייבת בדיקה רפואית קודם לכן, אשר כוללת אבחון ובדיקות. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם תקבלו את הטיפול הנכון והמתאים ביותר עבורכם. כמובן כי חשוב שתבחרו בסופו של יום, אך ורק בחברה אמינה ומקצועית. כיום, חברת RELOOK גאה להיות מובילה בתחום השתלות השיער בחו״ל ודוגלת בשירות אישי ואדיב כלפי כל לקוח, עד לקבלת התוצאה המיטבית. החברה עומדת מאחורי קהל לקוחות רחב במיוחד, אשר עבר תהליכי השתלות שיער בחו״ל במרפאות הטובות והמתקדמות ביותר, על ידי מיטב הרופאים, אשר מתמחים בתחום, ומתחייבים לתהליך יעיל ומקצועי, וכמובן לתוצאה איכותית. 

גלילה למעלה דילוג לתוכן