לוגו רילוק

השתלת שיער שיטות

בעשור האחרון, תחום השתלות השיער הפך להיות מבוקש ונפוץ במיוחד בגבר גברים רבים בישראל. אך לפני שאתם בוחרים לעבור השתלה, חשוב כי תכירו השתלת שיער שיטות. במידה ואין לכם כל ידע בתחום, תוכלו לערוך סקר שוק קצר, אשר יוכל לפרוס בפניכם השתלת שיער שיטות. כיום, בעקבות הביקוש הרבה, ניתן לראות כי אכן קיים היצע של השתלת שיער שיטות, כאשר חשוב לבחור את השיטה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם. אחת השיטות המבוקשות והטובות ביותר כיום היא שיטה אשר נקראת Micro FUE. מדובר על שיטה מתקדמת במיוחד, במהלכה מבצעים השתלת זקיקים באזור הקרחת, ללא כאב, סמינים או צלקות. חברת RELOOK גאים לעמוד מאחורי קבוצות ויחידים אשר בחרו לעבור תחת חסותה של החברה טיפולי השתלת שיער בחו״ל על ידי רופאי מקצועיים המתמחים בתחום, וקיבלו את התוצאה הטובה ביותר. 

מה מבדיל את השיטות השונות 

חשוב לדעת כי כאשר מדובר על שיטות השתלת שיער, מה שמבדיל בין השיטות השונות היא טכניקת החזרת הזקיקים. שיטות השתלת שיער מתחלקות לכמה אפשרויות, כאשר ניתן לראות כי בשנים האחרונות שיטת Micro FUE הינה אהובה ומבוקשת במיוחד בגבר גברים רבים. בשיטה זו, התהליך מתבצע בהרדמה מקומית בלבד, ללא כאב כלל.  מדובר על אחת השיטות המתקדמות ביותר היום, אשר נוסדה אי שם בשנת 2002. תהליך ההחלמה של שיטה זו הינו קצר במיוחד, וכבר כשבוע לאחר הטיפול, זקיקי השיער אשר הושתלו, יתחילו להצמיח שיער. בנוסף, מה שמייחד את השיטה הוא הוצאת הזקיקים על ידי מכשיר ייחודי ומתקדם, מה שמאפשר הוצאה מדויקת במיוחד של כל זקיק, ללא פגיעה בזקיקי השיער אשר מסביב. 

השתלת שיער: רק עם חברה מקצועית 

כאשר אתם מחפשים מידע על סוגי טיפולים השתלת שיער חשוב כי לא תתפשרו, ותבחרו בסופו של דבר, אך ורק בחברה אמינה, כזו שמתמחה בתחום, ויכולה להבטיח טיפול מקצועי, ותוצאה טובה. כיום, בעקבות הביקוש הרב סביב הנושא, קיים היצע רחב של סוגי טיפולים השתלת שיער, כאשר מומלץ לבחור את השיטה הטובה והמדויקת ביותר עבורכם. 

חברת RELOOK מתמחה בתחום האסתטיקה, ומחזיקה בקשרים עם מרפאות ורופאים מקצועיים אשר מתמחים בתחום השתלת השיער, מה שמאפשר לחברה להציע את הטיפולים הטובים ביותר. 

גלילה למעלה דילוג לתוכן